Verliefd op marmer

09-08-2018

Ik ben verliefd op marmer folie. Als ik deze print zie krijg ik meteen kriebels in mijn buik en kan ik niet wachten om er iets mee te beplakken. De folie is tijdloos en staat mooi in elk interieur. Op Pinterest en andere inspiratie sites heb ik veel voorbeelden en DIY gevonden. Wat dacht je er van om je magnetron te pimpen of je koelkast? En natuurlijk de standaard dingen zoals een kastje, een tafel of de keukenkastjes.

Deze folie is op dit moment razend populair en er komen steeds meer verschillende varianten van. Ze bestaan de volgende kleuren al: groen, beige, wit, zalm, grijs, taupe en rots. Welke kleur vind jij het mooiste? En wat lijkt jou leuk om met folie te beplakken?


©2018 Sticker-fan / De allerleukste stickers met liefde voor jou verzameld!
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin