Slipgevaar

20-06-2018

Jongens, ik heb wat minder leuk nieuws! Ik ben laatst echt keihard onderuit gegaan in de badkamer. Doordat mijn badkamervloer te nat was ben ik zo uitgegleden. De rechterkant van mijn lichaam was echt bont en blauw, gelukkig heb ik er niks ernstigs aan overgehouden maar ik heb wel heel veel pijn gehad. Ik heb geen behoeft om weer zo hard te vallen dus daardoor ben ik op zoek gegaan naar een goede oplossing. Via internet kwam ik terecht op de website www.antislipmatkopen.nl.

Hier heb ik direct een antislipmat aangeschaft en daarbij een lading anti slip stickers! Deze stickers kun je gemakkelijk op de badkamervloer aanbrengen waardoor de kans op uitglijden aanzienlijk kleiner wordt. Daarnaast heb ik ook een mat voor in de douche aangeschaft zodat ik daar ook niet zal uitglijden. Voor de mensen met een bad zijn er ook speciale stickers die je in het bad aan kunt brengen.

Ik zag naast deze producten ook veel andere handige antislip producten op de website staan. Ik heb ook maar een paar antislip sokken gekocht omdat ik altijd zo onhandig ben. Ik weet zeker dat ik nu voorlopig niet meer uit ga glijden en dat geeft mij een veilig en gerust gevoel.

Heb jij nog andere ideeën hoe je de kans op uitglijden kunt verkleinen? Ik hoor het graag van je!

©2018 Sticker-fan / De allerleukste stickers met liefde voor jou verzameld!
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin