Sale sticker

05-06-2018

Mijn vriendin heeft een eigen kledingwinkeltje. Echt super leuke jurkjes, broekjes, schoenen, tassen etc. Nu is het bijna zomer dus komt de summer sale er weer aan! Ze wilt hiermee natuurlijk veel klanten aantrekken dus zij vroeg mij om hulp hoe ze dit het beste kan doen.

Ik ben weer een leuke sticker website tegen gekomen met prachtige stickers waarmee je de uitverkoop kenbaar kunt maken. Deze etalage stickers kun je in verschillende afmetingen en designs bestellen. De stickers zijn erg hip en modern en geven de boetiek een luxe uitstraling.

Ik zag op de website dat ze naast deze etalage stickers ook social media stickers aanbieden. Ik heb mijn vriendin ook aangeraden om deze stickers te bestellen. Iedereen weet dat de meeste reclame tegenwoordig via social media wordt gemaakt. Door deze stickers aan te schaffen zul je een stijging zien in jouw bezoekers op de sociale kanalen. Plak ze bijvoorbeeld op je auto en maak zo reclame tegen een lage prijs.

Op deze site kun je zelfs een eigen sticker laten maken! Wat dacht je van je eigen logo op de deur of op je auto? Zorg ervoor dat de ondergrond glad, vlak & vetvrij is. Ik weet zeker dat ik ooit een eigen ontwerp ga maken en door dit bedrijf ga laten printen en snijden.

©2018 Sticker-fan / De allerleukste stickers met liefde voor jou verzameld!
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin