Nieuwe woning, saaie deuren!

20-05-2018

Ik heb net een nieuw huis gekregen samen met mijn vriend. Het is een prachtige ruimte maar helaas is alles oud en moeten we alles aanpakken. Je kent het wel, nieuwe vloer, likje verf, alle kozijnen lakken ( balen!) en natuurlijk een compleet nieuwe inrichting aanschaffen. Dit laatste vind ik stiekem niet zo heel erg, ik ben namelijk gek op inrichten en heb nu al zoveel ideeën!

Waar ik wel een beetje mee zat zijn de lelijke deuren. Deze deuren zijn lastig te verven dus ik wist al meteen dat dit geen optie zou zijn. Nu kwam ik via een vriendin terecht op de website www.deurstickers-webshop.nl! Je raad het al, ik was meteen verliefd!

Ze hebben op deze website een super groot assortiment aan deurstickers. Van afbeeldingen van dieren tot patronen, van effen stickers tot aan prachtige designs. Echt voor elk soort interieur hebben ze hier een sticker. Ik zelf ben erg gek op industriële interieurs en daardoor sprak deursticker abstract industrial mij heel erg aan en de deursticker betonnen muur wil ik aan gaan schaffen. Deze stickers geven samen een stoere en ruige uitstraling aan de woning.

Voor de slaapkamer willen wij gaan voor een deursticker die met de natuur te maken heeft. We twijfelen nog aan een sticker met zeezicht of bijvoorbeeld met een mooie bosrijke omgeving. Het is zo lastig want eigenlijk ben ik verliefd op heel veel deurposters! Als je de webshop bekijkt zie je steeds mooiere stickers en weet je op een gegeven moment gewoon niet meer wat je moet kiezen, zóveel leuke dingen! Daarnaast vindt mijn vriend de stickers met dieren erg gaaf. Denk hierbij aan een sticker met een leeuw, een wolf of een ijsbeer!

Ik ga nog even goed nadenken over wat we precies willen maar zou je deze website echt aanraden! Kijk snel eens en geef jouw saaie deuren ook een nieuwe look!

©2018 Sticker-fan / De allerleukste stickers met liefde voor jou verzameld!
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin