Maak je eigen memo/krijtbord!

23-07-2018

Ik heb weer een mega leuke DIY bedacht. Ik wil al tijden een krijtbord maar zag per toeval op de website  www.plakfoliewebshop.nl dat ze ook magneetfolie verkopen. Deze magneetfolie kun je combineren met de krijtfolie en op deze manier creëer je in een handomdraai een memo/krijtbord!

Super gaaf maar daarnaast ook erg handig. Schrijf je boodschappenlijstje op het bord, hang leuke foto's op of bijvoorbeeld belangrijke briefjes en/of knutsels van de kinderen. Het krijtbord is gewoon schoon te vegen dus je kunt eindeloos schrijven en kleuren. Je kunt het folie op je muur plakken maar ook op een deur, de koelkast of allerlei meubeltjes. Zorg er altijd voor dat de ondergrond, glad, vlak & vetvrij is. Dan gaat het hechten goed. Ik vind het zelf erg leuk om een memo/krijtbord te maken in een oude lijst. Zo kun je het bord nog verplaatsen en zit je niet aan 1 locatie vast. Hieronder zie je mijn voorbeeld van het memo/krijtbord. Er zit een mooie, houten lijst omheen. Dit geeft het bord een ouderwetse uitstraling. Je kunt het bord natuurlijk zo maken als je zelf wilt, wellicht met een drukke lijst of juist helemaal geen lijst. Dat is het leuke aan DIY, je geeft er altijd een eigen draai aan. Zo heb je krijtbordfolie in het zwart, maar ook krijtbord folie in een donkergroene kleur. Met deze folie moet je meteen aan je oude klaslokaal denken, vind ik ook erg gaaf! Laat mij weten hoe jij je eigen memo/krijtbord gaat maken! Ik ben super benieuwd naar jouw ideeen!




©2018 Sticker-fan / De allerleukste stickers met liefde voor jou verzameld!
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin