Geboortesticker

10-07-2018

Mijn broer en zijn vriendin krijgen een baby! Ik ben zo ontzettend gelukkig en blij voor ze. Ik zit nu al maanden te bedenken wat ik als cadeau kan geven. Mijn broer weet natuurlijk van mijn sticker verslaving af dus het zal hem ook niet verbazen dat ik ze een sticker wil geven. Ik heb een website gevonden met allerlei leuke geboortestickers! Van schattige dieren tot een melkfles, van een trein tot aan baby voetjes. Het lijkt mij erg leuk om met deze sticker de naam van de kleine aankondigen. Vandaar dat mijn broer de sticker zelf moet bestellen, anders weet ik de naam natuurlijk al een stuk eerder.

Niet dat ik dat erg zou vinden, maar toch! Je kunt op deze website nog veel meer stickers vinden. Je kan bijvoorbeeld je eigen bedrijfslogo laten maken, of een quote voor op je auto. Maar ook voor Social media stickers of een voordeursticker ben je hier aan het juiste adres.

Ik weet nog niet voor welke sticker mijn broer en zijn vriendin gaan aangezien ze nog niet weten of het een jongetje of een meisje wordt. Oh jongens, ik ben zo enthousiast en kan eigenlijk niet meer wachten tot de baby er is.

Welke sticker vind jij het leukste? Laat het mij weten in de contactpagina!


©2018 Sticker-fan / De allerleukste stickers met liefde voor jou verzameld!
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin