Boeddha badkamer

25-06-2018
Ik heb weer iets super gaafs gespot! Een tegelsticker voor in je badkamer. Onze badkamer is heel saai en ik zocht al een tijdje naar iets aparts. Ik was weer eens aan het surfen over het internet en kwam terecht op de webshop www.plakfoliewebshop.nl, hier zag ik een aantal prachtige designs. Wij zijn gegaan voor de tegelsticker "Boeddha in hout'', deze sticker heeft een rustige uitstraling en zo behoudt mijn badkamer zijn rustige sfeer. Ik heb een aantal handdoeken en washandjes in dezelfde tint gekocht om er zo een mooi geheel van te maken.


Omdat ik laatst keihard onderuit gegaan ben in de badkamer en daar handige antislip stickers voor heb aangeschaft, kwam ik op diezelfde website ook andere handige producten voor in de badkamer tegen. Je hebt namelijk erg mooie antislip matten van deze webshop. Vooral de antislip mat kiezels spreekt mij aan! Deze staat erg mooi bij de sticker die wij aan hebben geschaft en wat ook erg fijn is, is dat je de lengte van de mat zelf kan bepalen!

Zoals je mij kent blijf ik natuurlijk nooit stil zitten. Ik heb alweer een nieuw sticker idee gespot die ik echt uit móet gaan voeren! Ik noem het project wasmachine pimpen, op Pinterest heb ik super veel gave ideeën gespot. Je kunt namelijk met plakfolie je wasmachine en de droogtrommel op fleuren!

Maak een strepen patroon of knip polkadots en plaats deze nonchalant op de wasmachine. Je kunt natuurlijk ook een gaaf stuk plakfolie in zijn geheel op de trommel aanbrengen. Ik vind het leuk om het te laten matchen met de rest van de badkamer dus zal waarschijnlijk voor een taupe tint gaan.

Heb jij zelf een leuk idee met plakfolie of nog meer tips om mijn badkamer mooi te maken? Ik zie je idee graag tegemoet in mijn mail of in de reacties bij de contactpagina!

©2018 Sticker-fan / De allerleukste stickers met liefde voor jou verzameld!
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin